۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آینده‌فروشی خودروسازان با طرح‌های پیش‌فروش| مشکلات خودروسازی با واردات ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو برطرف نمی‌شود

  • کد خبر: ۱۲۵۴۳۱
  • ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
آینده‌فروشی خودروسازان با طرح‌های پیش‌فروش| مشکلات خودروسازی با واردات ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو برطرف نمی‌شود
عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه مشکلات و کمبود‌های صنعت خودروسازی با واردات ۵۰ یا ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو رفع نمی‌شود، گفت: خودروسازان با پیش فروش و فروش فوری خودرو آینده‌فروشی کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، الهویردی دهقانی درباره برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر افزایش کارخانه‌ای قیمت خودرو‌های زیان‌ده، گفت: خودروسازان با پیش فروش و فروش فوری خودرو آینده‌فروشی کردند در واقع این شرکت‌ها تولیدات ماه‌های آینده خود را اکنون فروخته و نقدینگی به دست آمده را مصرف می‌کنند حال چگونه از این شرکت‌ها می‌توان انتظار داشت که به روز شوند، این سیاست‌ها موجب شده که خودروسازان هزینه ناشی از این اقدامات را بر قیمت خودرو بیافزایند و از جیب مردم بردارند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس افزود: ساختار، منابع، هزینه‌ها و... در این شرکت‌ها استاندارد نیست و از آنجا که خودروسازان منابع کافی ندارند و بدهکار هستند، نمی‌توانند برای زیرساخت‌های جدید سرمایه‌گذاری کنند.

این نماینده مردم در مجلس اضافه کرد: هیچ توجیهی برای وضعیت کنونی خودروسازان قابل قبول نیست خودروسازان باید به این پرسش پاسخ دهند که چه برنامه‌ای برای تولید خودرو‌های پاک و هیبریدی دارند در حالیکه حتی در تولید خودرو‌های بنزینی باکیفیت نیز مانده اند؟

دهقانی تصریح کرد: در صورت تداوم حرکت لاک‌پشتی کنونی صنعت خودروسازی، درگیر بودن با مسائل حاشیه‌ای و نگرانی از بیان واقعیت‌ها، آسیب‌های  بسیار و پرداخت هزینه‌ها بیشتر می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: مشکلات و کمبود‌های صنعت خودروسازی با واردات ۵۰ هزار یا ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو رفع نمی‌شود و باید سیاست‌گذاری اساسی برای این حوزه شود تا خودروسازی جدید برپایه علوم به روز شکل گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->